Måndag

Jag hae börjat med det här inlägget minst 4 gånger men det har alltid kommit något emellan. Klockan är två på natten och jag har ännu inte lyckats vridit tillbaka dygnet. Är pigg som en lärka och ska upp klockan åtta. Tjihoo!
Dagen har varit bra, hur bra som helst faktiskt. Fick träffa klassen igen, tjihoo, igen. Mycket skratt blev det, även om vi bara hade en lektion.
Känns verkligen som att Amanda Qvarfort är back on track igen, det här kommer bli awesome.

Fick även träffa mamma en sväng innan hon åkte hem till familjen, och hon hade handlat åt mig♥ jag har världens bästa mamma.

Fick besök från Norrköping också, fikade och såg på film. Jättetrevligt, inte varje dag man får det! Eller jo, det äre. Men inte med folk från Norrköping, haha.

Nu ska jag lägga mig ner och blunda hårt. Hoppas innerligt på att kunna somna, men jag tvivlar starkt.
Jaja, imorn har jag finfina planer att ta itu med, ska handla julkappar till mig sj'lv och lite annat kuuuul. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0